Muktamar ABIM Daerah Petaling 2017/2018

::: Bismillahirahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


Alhamdulillah semalam berlangsungnya muktamar ABIM daerah Petaling.
Ahad 6 Ogos 2017.
muktamar paling sempoi.
pertama kali paling sempoi.
sebab ahlinya pun antara kita-kita ajer.
yang penting happening.
ecehhhhh!~





selalunya muktamar akan duduk atas kerusi dan bermeja.
tapi kiteorang buat bulatan usrah je.
tu sempoi habis.





ahli yang paling cilik.
salman idraki



helwa-helwa Abim PJ.
woman is always right guys.
dont denied!~



majlis mula dalam jam 11.00 sampai 12.30 tengahari.
kat rumah YDP ABIM PJ.
Syaifusyafiq a.k.a Syasya and k.khaulah.
yang paling penting menu makan tu.
ciknana kan. xsah kalau x tengok menu.
hahahhaa

1) nasi putih
2) ayam ungkep hijau
3) ayam golek
4) sayur campur
5) sambal goreng
6) bubur pulut hitam
7) cocktail
8) air sunkist
9) buah mata kucing
10) aiskrim



tahniah pimpinan baru.
and tahniah buat semua.
alhamdulillah kita semakin rapat.
dan semoga bertambah rapat.



bila dah rapat nie baru kita kenal dengan perangai masing-masing kan.
insya Allah semoga kekal hingga ke syurga.
aminnn




siap muktamar biasalah makan-makan.
then, borak-borak je xde aktiviti ape dah pun.
lagipun lama dah xjumpa kakak-kakak yang pernah sama-sama bergerak bersama dulu.
around kol 5.30 tu balik.
tapi lepak jap.




its bujang time!~
hahahhaa
biasalah.
bujang kan.
sometime corak perbincangan tu lain sikit dengan mereka-meraka yang dah berkahwin.
before maghrib tu balik.
bila sampai rumah.
terbongkang.

tersebutlah kisah hari minggu kiteorang.
hehehehee

fresh dari ladang.
tuan tanah kedaung.
eh!~suka hati aku lah nak letak gambar selfie macam mana pun.



Terima kasih!~

Comments

Popular posts from this blog

Rasa Kecewa yang Diberi

Three of Us

Handphone Hilang