Its Random!~

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang :::



Salam Khamis!~
nak update blog tapi idea xde nak tulis apa.
ber its random jelah kite minggu nie sebab last week dari isnin sampai sabtu berupdate kan.
bila tengah kemaruk memang cenggitu lah.
tapi nak korek2 gambar ni pun jenuh jugak.
hahahhaa


majority adalah gambar throwback je.
kejadian memang dah lama sangat berlaku.
dalam kamera aku rupanya xdelah banyak gambar mana.
just banyak gambar yang sama je.
nak buang sayang.

aku sekarang teringin gilos dengan aiskrim green tea.
kawan aku asyik upload kat ig story je.
meleleh dah air lior aku.
hahaahahaa
xtahu nak dapat kat mana.



seminar ni berlangsung sabtu yang lepas.
seminar pendidikan.
bersemangat aku nak pergi.
tapi kena jaga pendaftaran.
tapi adalah dengar sikit2.
aku nak dengar apa manifesto sekolah masa hadapan tu.



ni bukunya.
boleh beli dengan Abim Selangor dengan harga RM25.00
aku just baca sikit je.
sambil2 jaga pendaftaran tapi mneyesal plak xbeli masa hari pelancaran hari tu.
sebab ada promosi sempena hari pelancaran RM20.00 sahaja.
sebab nak tahu lebih lanjut apa isi-isi kandungan manifesto sekolah masa hadapan nie.
apa intipati yang mereka bawakan.
mungkin sesuai untuk anak-anak kita kelak.
siapa tahu.
kan?


 malam tu ada dinner Abim Selangor.
dengan yakinnya aku sarungje tudung hindon kau.

"xpe yang penting keyakinan tu melambangkan kecantikan yang sebenar"


ni makan dinner kiteorang.
and beberapa dessert.
adalah jugak majlis tapi xberapa dengar sebab kiteorang duduk kat luar.
malas nak amik port sangat sebab kecewa xdapat cabutan bertuah.
hahahhaaa


keesokan harinya.
berlangsung muktamar Abim Selangor.
Tahniah barisan pimpinan yang Baru.
semoga menggalas tugas yang diamanahkan dengan sebaiknya.



 bila tengok makanan diet nie.
berkobar-kobar aku nak berdiet.
tapi nafsu aku time diet nie lain maciam sikit.
time ni lah semua benda terasa nak makan.
semua!~
bila time hari biasa tu xdelah pulak nak teringin bagai.
haiiii lah nafsu2.
susah jugak jadi seorang manusia yang suka makan nie.


jadi common kan kalau diet mesti ikan salmon.
hahahahaha
eh mana boleh ketinggalan.
sebab ikan favourite kot.
disebabkan harganya yang terlalu mahal.
hanya memandang sepi jelah dengan ikan nieh.
suka bakar letak rempah rosemarry, garam and mixed herb.
cap jempol okeyh!


bile time diet juga aku suka makan pedas2.
and sayur goreng macam nie.
campur2.
aku memang terikut perangai mama suka masak sayur campur2 macam nie.
kureng sikit kalau sayur sejenis je.
ntah papa kan.
tapi aku akan makan je sayur.
suka ke xsuka ke aku telan je.
sekarang nie aku tengah diet x diet jugak lah.
nak kata diet macam x.
nak kata xdiet macam diet.
separuh-separuh.
hahahhahaaa

mulalah sesikit sebab nak bagi hadiah kat diri sendiri.
plus nak mencapai misi 2017.
semoga tercapai misi 2017 ni untuk menurunkan berat badan.



budak yang paling kuat melawan nie dah habis intern.
hari-hari mesej aku tanya dah rindu ke belum.
hahahhaa
sebebnarnya die yang rindu dengar aku membebel-bebel agaknya.
tu yang mesej je.
kalau satu hari xgaduh dengan budak ni xsah.
sebab die nie kadang-kadang suka menegakkan benang yang basah.
orang yang dah ada banyak pengalaman pun die boleh melawan.
haish.
xfaham aku.


okeylah got to go.
boss aku dah call marah2.
stress pulak aku pepagi dah kena marah.

Terima kasih!~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~